esraynsn Arkadaşlar Merhaba 8 Eylül günü 5.gün embriyo transferi yapıldı 19 eylülde test verdiğimde beta değerim 684 çıktı. 21 Eylül günü testi tekrarladığımda ise beta değerim 2864 çıktı sizde ikiz mi değeri yüksek çıkıp tek gebelik yaşayanlar yazabilir mi
isimsiz19 esraynsn beta hcg’den anlaşılmaz ikiz mi tekil mi olduğu hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza🙏