Momofbabygirl merhaba, 37. Haftadan sonra çocuk doğana kadar bişey yapmanıza gerek yok, 37+0 hangi güne denk geliyor ise o gün başlıyor sizin izin gününüz, bizim şirkette ik bana şu şekilde demişti, 37 den sonra çocuk hangi gün doğdu ise bi oraya kadar rapor yazılacak bir de doğumdan sonra yasal izin bitişi şeklinde yazılacak, totalde 2 rapor yazdırmıştım, şirket de onu SGK ya bildirmiş, şu an emzirme ve iş göremezlik olarak e devlet üstünde görünüyor hatta devlet doğum parası falan yatırmış onu görebiliyorum e devletten