Orkidem8 Kızlar 23 günde bir adet olurum 6 gün sürer 19 unda bitti adetim bugün ovülasyon testi yaptım böyle çıktı Şimdi ben bugünü yarını mı değerlendireceğim nasıl oluyor anlamadım 😊
emine717_ Orkidem8 pik olmuş canım benim bugünü pozitif çıkarsa yarını muhtemelen 3. Gün silikleşir üçüncü gününde yani üç vun üst üste degerlendirebilirsin tabiki eşinde sperm problemi yoksa eğer varsa bugün dolu yarın boş 3 . Gün dolu şekilde değerlendirebilirsin
nidaalemdar Orkidem8 sperm zaten en az 3 gün kalıyor vücudda sık yapmak da sperm kalitesini düsürebiliyormus, bence 2 günde bir istersen günde bir olabilir
ppmerlina Orkidem8 test silikleşene kadar her günü değerlendir. Silik çıkan günü de değerlendir o gün de çatlama günü demektir. Bu test pik olmuş. Pik ve çatlama günü en önemlisi