Ezgizeyneb 2 yıllık evliyim bebek düşünüyoruz ama eşim pomemde eğitim görüyor.Eğer bebek olursa ben bütün süreçlerde yalnız olucam.Eğitim 11 ay ve yeni başladı.Sizce yalnız gebelik zor olur mu?
aybalasmom Ezgizeyneb hiç tatili, haftasonu falan olmayacak mı. Yalnız gebelik bence zor, eşim askeri personel ben kaynanamlarlayım, yemeği onlarla yiyorum, temizliğe yardım ediyorlar ama eşimin yokluğunu çok hissediyorum.
azra01 Ezgizeyneb zor olur bence bebegin illaki birseye ihtiyacı olacak bebekle gidip almak daha zor yanınızda aileniz varsa belki yardımcı olurlar
Cekonomiiisstt Ezgizeyneb Rabbim hayırlısını nasip etsin ama süreci uzatmayın derim 🌸 mezun olduktan sonra da işe başladığı süreçler de alt devrelik zamanları da önemli Böyle diyorum çünkü benim eşim de polis memuru ve İstanbul’da 🤷🏻♀️🌸 Rabbim güç kuvvet versin hepsine lütfen kendinizi bunaltmayın her şey olacağına varıyor 🤍🐣
Ezgizeyneb Yorumlarınız için teşekkür ederim.Anne olmak için hazır olduğumu düşünüyorum.25 yaşındayım.Eşimin eğitiminin bitmesini beklesem hangi şehire atanacağıni bilmiyorum.Şu an ankaradayım annem 5 dk lık mesafede.O zamanda eşim işi dolayısıyla yanımda olamıcak yalnız kalıcak.Bilmiyorum eşimde çok istiyor baba olmayı.Ama karar vermesi çok zor böyle bir durumda