1sen1ben1debebek Kızlar 12. Günüm kanamam artmadı gibi ama aşırı pıhtılı geliyor normal bir şekilde gelmiyor anca afedersiniz tuvalte gidip oturunca dökülüyor o da normal bir durum mu?
canannnblbll 1sen1ben1debebek ben de de aynı durum var şuan karın ağrım da oluyor arada sırada 10.günümdeyim