Tubaagbut 35+2 haftalık hamileyim bugün iki üç kere aniden belime ağrı girdi bicak saplanır gibi oldu ve 10 saniye içinde geri kesildi ağrı,bu doğum belirtisi mii??
Deletedmom277 Tubaagbut Doğum belirtisi olması için ağrının tekrarlaması ve düzenli olması sizin ağrınız nasıl?
Tubaagbut Deletedmom277 bugün 2-3 kere oldu arada bir giriyo ağrı ard Arda değil ama, sanki kalbim belimde atıyo gibi zonkluyo sonra geri geçiyo iki gündür böyle olmaya başladı