Kızlar pazar günü dr a gittim lekelenmem oluyordu kahverengi sonra da peçeteye silecek kadar kan geldi dr a gittik her şey yolunda dedi bugünde dışardaydım işte geldim ki çamaşırım açık pembe leke olmuş. Acaba yerleşme midir bilmiyorum neden böyle oluyor