burcuznp ben yeni kullanmaya başladım canım. 20gündür içiyorum içeriğini beğendiğim için dr tavsiyesi dışında kullanıyorum eşimede onun erkek için olanını kullandırıyorum ama oldu mu olmadı mı bilmiyorum test verdim şimdi reglime daha 7 gün var ama lekelenme yaşadım acaba mı dedim. Adet de sökülmedi. 7 aydır deniyoruz. Amhım düşüktü kalite arttırsın diye aldım kullanıyorum bakalım. Ya regli olacam yada gebeyim ama eğer olursa takviyenin etkisi mutlaka vardır