Damla_adl süt ve süt ürünleri de tüket demişt doktor bana ayran yoğurt tarzı birde mevsim meyveleri önermişti, zaten c vitamini iyi geliyor yavaştan da her yerde portakal mandalina falan çıkmaya başladı iyi güzel bulabilirseniz onları da deneyebilirsiniz