daha öncede böyle bir post acmistim canlar üç gün önce tekrar doktora gittim özeldeki doktor hic bir sıkınti olmadigini söyledi ama onun üzerine bir hafta ara ile çam sakura şehir hastanesine gittim farkli doktorlar olicak sekilde ayni seyi söylediler bebeğimin karin cevresinin bir bucuk iki hafta geriden geldigini 36. haftama kadar hic böyle bir sorun yasamadik haftasiyla hep uyumluydu suan 37+5′im üç gün önce sehir hastanesindeki doktor üç günde bir gel kontrol edelim bu sekilde devam ederse aliriz dedi ilk doğumum normal olmustu bu ikinci gebeliğim ne acilmam ne sancim var yalanci sancilardan ibaret göbeğim bile düsmedi ama bu sekilde giderse doğum sezeryanmi olur acaba birde doktor bana daha önceki doğumun zormu oldu yirtiklarin var dedi alttan muayene ederken nasil tekrar normal doğum yapicam yarina randevü aldim tekrar gidicem bakalim ne olcak kafam cok karisik bekletirlermi alirlarmi nasil alirlar ne düsüneceğimi bilemiyorum