Asmel 321duru123 2017 dediğiniz neredeyse çocuk 10 yaşına gelmiş ona doğum parası mı olur? Benim ilk çocuğum 2022 doğumlu ona bile vermiyor size nasıl versinler😂
321duru123 Asmel Buda çocuk değilmi😁bir iyilik yapacaklar onuda adam gibi yapsınlar size gerçekten 2022 diye vermiyorlar mi
aslhnmrt Maddi gelire falan bağlı mı bu doğum parası yoksa her doğum yapan anne alabiliyor mu 2025 den sonra
Asmel 321duru123 tamam da benim söylemeye çalıştığım şey şu devleti savunmuyorum ama bir kanun çıktı kaç yıl öncesine kadar gidilebilir ki? 2025 sonrası doğanlar dediğine göre 2022 doğumlu çocuğuma vermiyorlae yani mantıken evet
Alyadnz33 ravzae nerden bakılıyor canım bende gözükmüyor sadece onaylandı yazıyor uygulamaya git değince ödeme oluşmamış tır diyor ben 6 aydır doğum yaptım ilki yanlış başvurdum bu iki ci da onaylandı yazıyor ama almadım
zehraulger3838 ravzae geriye dönük yatması lazım ne kadar yattı 15 bin yatması lazım eğer öyle yattiysa geriye dönük yatmıştır bende doğumdan 3 ay sonra aldım bana 14.400₺ yattı çünkü ben PTT den 600₺ süt parasını çekmiştim sonrasında tek tek 5 bin yatar