Kimyasal gebelik gecirdikten sonraki ay dongunuz nasıl ılerledi? Ne kadar gecıkme yaşadınız? Gecen ay 8 inde gebelik pozitifti aynı gun regl kanamam basladı zaten beklenen regl gunumdu. 19u gibi kımyasal kanaması başlayıp bir kac gun ıcınde bitti ve hala regl olamadım. Herhangi bir regl ya da gebelik belirtisi olmadı, bugun her ıhtımale karsı testte yaptım negatıf. Bu konu da tecrübelerini paylaşırsanız cok sevınırım 🌸