beyazorkide_ Ben spinal anestezi oldum, iğne kısmı çok kısa sürüyor, belden aşağı uyuşuyorsun. Acı hissetmiyorsun ama dokunulduğunu fark ediyorsun. Doğumdan sonra birkaç saat bacaklar uyuşuk kalıyor, sonra yavaş yavaş hissiyat geliyor. Benim için ilk ayağa kalkma biraz garipti 😅 Bacaklar hafif karıncalanıyodu tam güç gelmemişti. Yavaş yavaş kaldırdılar. Biraz baş dönmesi oldu ama kısa sürdü sonra rahatladım. Korkulacak bir şey değilmiş meğer 🙏