Derya4141 inşallah daha ileri haftaları görürsün önlem amaçlı mı yapıldı ciğer geliştirici ben çok iyiydim aslında herşey mükemmeldi bana göre ağrı sancı hiçbişey yoktu zaten çok iyi bi gebelik geçirdim kontrol günümdü nst de sancı çıktı ama bende hiçbişey yoktu doktorum alttan muayene edince 5 cm açıklığım olduğunu ikizleri normal doğurmak üzere olduğumu söyledi 😍halbuki o gün denize gidecektim daha okadar iyiydim yani oğlum makat geliş olduğu için acil sezeeyana alındım yoksa normal oluyorlardı zaten zayıfta oldukları için normale çok uygundu ama kısmet kiloya çok takılma yazdığım gibi kızımı 1900 ile taburcu aldım eve küçüktü ama maşallah çok dirayetliydi oğlum aynı olmasına rağmen oksijen sorunu yaşadı ve14 gün yattı bu arada küveze tabiki girmesin ama orada çok iyi bakılıyor kötü düşünme hiç