Busra6694 Kızlar bebeğim 40 günlük oldu iki gündür kaka rengi sarı kahverengi gibi daha doğrusu bezin o kaka kısmı kahverengi gibi oluyor üstünde de sarı renginde kaka anlamadım nedenj nedir sizce normal bir durum mu
Ozgemlym Busra6694 normal güzelim 😊 mama-meme gidiyorsa sadece meme de zaten sapsarı oluyor genelde. Benim ilk kızımda mama - meme büyüdü ❤️