3 hafta önce benimde ikili testim yüksek riskli cikti ama ense kalınlığı normaldi sadece kan değerlerim yüksek cikti bana da amniyosentez yapıldı cok kolay bir işlem 1-2 dakikalık hiçbir sorun yaşamadım cok şükür ve testim temiz cikti rahatlamış oldum çünkü o üzüntüyle endişeyle yaşamak cok daha zor inan korkma seninde temiz çıkar sağlıkla kucağına alırsın inşallah