36+3üm bebeğim geçen hafta 2 kilo 100 gramdı doktor fetal gelişim geriliği var dedi, bebeği 39a kadar bekletmeyeceğini söyledi 37den sonra suni sancı ile başlatabileceğini hazırlıklı olmam gerektiğini söyledi, başına böyle bir durum gelen var mı? Diğer çocuğum da 39. Haftada 2800 doğdu minyon yani çocuklarım, ama bunun dışında bir problem yok suyunda kan akışımda herşey normal. Kafama takıldı böyle bir durumda olan var mı?