mrsssblt Papatyapapatya Valla 55i tartıda zar zor gören ben iken eşimde ilk zamanlar mutlu oluyordu 😁😁 şimdi of belim,off karnım,içimi deşiyor bu çocuk dedikçe pekte mutlu göremiyoruz babamızı 😁😁😁 Doğumdan sonra gider hayırlısıyla sağ salim kavuşalımda kilo nedir kii 🤦🏻♀️😁😁
Papatyapapatya mrsssblt ben zaten 48kilo yla hamile kalmişim...kilo dert değil benim içinde bebeklerimiz sağlıklı olsun ...
ebru_ornek23 Senaben ama vitamine de ihtiyacın var, bende yemek yeyip peşine meyve yesem yarım saat geçmez acıkırım ama vücudumuzun ona da ihtiyacı var 😊
Senaben ebru_ornek23 isyerinin doktoru meyve yeme dedi. Bana da cok sacma geldi:/ seker zarar meyve yiyecegine kuruyemis ye dedi. Hepsinin faydasi var ipin ucu kacmadikca diye dusunuyorum
Burcak61 Senaben yoğurt deneyebilirsiniz bir fincan beyaz leblebi bir bardak süt ve bir adet muz bende bu aralar çok sık acıkıyorum ve bunları tüketiyorum aşırı acıkınca da yumurta haşlayıp cevizle yiyorum
Beyazlale Bendede ayni sorun var ama ben ac oldugum icin degil mesela canim hic bisey çekmediği zamanlarda bile midemde cok kazinma oluyor bazen gurluyor bile yeni yedigim halde ama aksine mide bulantim oldugu için canım da hic birsey cekmiyor
Denizanne Senaben canım 22. Haftama giriyorum yarın sürekli açım sürekli yemek yiyorum yemeyince karnım gurulduyor sanki hiç yemek yememişim gibi. Şimdiden 8 kilo aldım ağlamak istiyorum 😢😢😢
Senaben Denizanne dur dur kendimi kotu hissettim suan. İste bunun onu saglikli atistirmaliklar gecicez insallah :/
ebru_ornek23 Senaben cidden saçmalamış, meyvenin içindeki şeker kendi şekeri, kuru meyve de yiyebilirsin d vitamini açısından faydalı, yanımda eczacı bir abla var şuan ve o da bana diyo folik asidi doğurana kadar kullan, zararı olmazmış
Kubra09 Papatyapapatya ooo senin işin daha fena bende Allahtan tatlı yok. Ama saat başı yemek yiyorum 😂 eşim bile isyan etmeye başladı sonra nasıl vereceksin aldıklarını die 😭
Senaben ebru_ornek23 folik asidi bana biraktirdi bana 3 ay sonunda ama verilen multivitaminin icinde var bir miktar. Bilemiyorum ya doktora guvenilecek sonucta ama bazi gercekler de var iste