Senaben Ben de aynıyım, normal 3 öğün yemeğimi yiyorum, bunun dışında birer saat aralarla bir bardak süt bir bardak yoğurt bir meyve bir avuç kuruyemiş yiyorum, işe yarıyor ve sağlıklı beslenme şekli, değerlerim de güzel hiç takviye almıyorum Allaha şükür.