yourpariah ben emrullah sezere bi kere gittim kendi doktoruma randevu bulamamıştım kendi hastası olmadığım için doğru düzgün ilgilenmemişti çok soğuktu sadece baktı hiçbir şey demedi o yüzden beğenememiştim melih demiri tavsiye ederim hamileliğimin başından beri ona gidiyorum çok ilgili sıcakkanlı güler yüzlü her soruyu gülerek cevaplıyo