Merhaba güzel anneler 🌸 Birşey sormak istiyorum sizlere Ümraniye eğitim araştırmada çok memnun kalınan bir doktor var mı?? Ben normalde özelde muane oluyordum ancak 30. Haftadan sonra devlet hastanesinde muane olmayı tercih ediyorum çünkü doğumu da hep devlet hastanesinde istiyorum. Orada doğum yapan var mı veya yakınları var mı memnun kalınan hangi doktorlar var paylaşır mısınız?? 🫶🌸🫠