tkrk oğlum 3,5 yaşında 1,5 yaşına kadarkileri oldu bende ona hamileyken iki doz tetanoz oldum ve ağrı kesici illa ki kullanmışımdır şuan 2.ye hamileyim hiçbir şey kullanmadım ilaça dair ve aşıda olmadım hayırlısı diyelim ne yapmak isteniyor çok açık zaten de bunu burada konuşunca cahil oluyoruz bilim dışı oluyoruz maalesef