Kızlar bu durumu yaşayan anneler bana lütfen içiçi rahatlatacak birşeyıer söyleyin((
Ben geçen hafta 16 haftamşn tamamında ultrasona gitdim amma bebeğimin 14 haftaya uygun olduğu denildi. Geç döllenme ola bilirmiş ve ya bebek küçük ola bilirmiş. Detaylı ultrasona gireceğim bu hafta. Amma çok korkuyorum kizlar, bu durumu yaşayan oldu mu? Sonrasında nasıl oldu? Böyle bir şey yaşayıp sağlıklı doğum yapan oldumu?