Ben denedim . Bunu yapan dr bulmak zor. Hadi buldun sana son anda sorun çıkarıp sez diyebiliyorlar. Ben iki doktora gittim biri sezeryan yerin açılmış olmaz dedi. Diğerini şuan hatırlayamadım bile. En son doktorumu buldum. 41.0 a kadar bekledik gelmeyince yatışım yapıldı. İlk gün(pazartesi) az miktarda suni ile kendi sancım gelsin diye bekledik gelmedi. Suyum geldi. Diğer gün (salı)sancımın şiddeti arttırıldı. Ama açılmam 3 cm di. Salı akşamı Bende sezeryan istedim . Şimdi pişmanım keşke daha fazla dayanabilseydim. Dr tamam sancıyı kesin bugun dinlensin yarın yapıcam sez dedi. Uyudum uyandım sez oldum. (Çarşamba)