Ya kızlaarr moralimi bozmak istemiyorum ama anlamadım nedenini şimdi.
11 haftalık olduk bugün. 6. haftamdan beri kahverengi lekelenmelerim oldu yaklaşık 10 gündür lekelenmem yok. 9. haftamda kontrolüm güzel geçti kanama alanın yok dedi doktorum.
Sabah kontrole geldim gene baktı kanama alanın yok güzel dedi 2-3 saat sonra tuvalete gittim leke geldi gene.
Ne alaka anlamadım. 10 gündür yoktu zaten sabahta baktılar yok bişe dediler. Niye geldi şimdi yaaa
Bunaldımm