3babylovep Vallahi canım O hastane hakkında ne desen yerden göğe kadar haklısın Ben kesinlikle o hastaneye hiçbir şekilde sevmiyorum kimseye de önermiyorum gidene de karışamam tabii ki de ikili tarama testi için gittim en son doktor ve muayenesinden memnun kaldım ilk defa memnun kaldığım bir şey oldu o hastane hakkında Ama onun harici yani o hastane Benim gözümde bir hiç. Çok geçmiş olsun bu arada