Nartanemmm Selam hanımlar, dün kontrolüm vardı Dr bebek iri dedi şekerden şüphelendi, aç 117 tok 178 çıktı bu şekilde pazartesine kadar ölçeceğim, var mı bu durumu yaşayan anneler
YyyyYasemin Nartanemmm bi videoda gebelik şekeri açlık tokluk kanıyla fark edilmiyor diye duymuştum ama bir bilgim yok umarım yoktur sağlıkla ilerlesin
Deletedmom_297 Nartanemmm gebelikte açlık 70-95 tokluk 1 saat 140 altı 2 saat 120 altı olması lazım bu değerler üstü gebelik şekeri vardır malesef
Edum Bende şeker takibi yapıcam 1 hafta boyunca sabah aç 95 yedikten 2 saat sonra tokluk şekerim 111 çıktı
Nartanemmm Deletedmom_297 teşekkür ederim, Dr bana sabah aç ve kahvaltıdan 1 saat sonrasını not almamı söyledi o şekilde tablo oluşturdum, 2 saat demedi yine de ölçmeli miyim
Deletedmom_297 Nartanemmm gerek yok canım 1 saat 140 altı olması yeterli ben bazen unuttuğum zaman 2 saat ölçüyorum arada bi denemek için ölçebilirsin ama gebelikte 1 saat önemli