Bende bugün tam 15+0 oldum. Aslında seninle aynıyız 14 haftalık ancak doktor erken döllenmeden dolayı tarihimi değiştirdi . Benim ikiz gebelik . Fetal dna ile iki erkek olduğunu öğrendim . Doktor kontrolleriniz ne sıklıkla ne zaman gideceksiniz ? Ben haftaya gitmeyi düşünüyorum