Papatyaaam1 dila945_ bende ıcıyorum ama çok çok az akşamları 5 ten sonra 1 2 tane anca ağız tadımı cok bozuyor çünkü aslında hıc ıcmesek daha Iyı ama ıste
Cekonomiiisstt dila945_ maalesef çabalıyorum ama olmuyor eksik hissediyorum sanki içmeyince ama içince de çok kötü hissediyorum ilk gebeliğim ve ilk doktor kontrolüm cuma günü çok gerginim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
tkrk dila945_ eğer içiyorsanız hemen bırakın dile kolay geliyor ama çok zararlı tabi ki bunu biliyorsunuz bebeğinizi düşünün 😔 ben hiç içmedim içmeyim de eşim içiyor benden uzakta
mom_51 Lanet olsun şu zıkkımı bırakamadım. Maalesef 8 haftalık olucam yarın ama hala içiyorum. Birden bırakamadım azalttım. Günde 1 paketten 5-6 taneye düşürdüm
ppmerlina Eksikliğini hissettiğiniz şey sigara mı olmalı yoksa bebeğiniz mi olmalı? Sigara içen her gebe bunu kendine sorsun. Sigara diyen varsa 1 tane de bizler için yaksın hemen