kaderfeyza13 şuanki beta değerini göremiyorum canım ama 5+5 haftalık hamilelik boş gebelik demek için çok erken neden öyle dedi doktorun anlamadım. Benim de 5+4 te bebeği göremedi sadece keseyi gördü, 1 hafta sonra bebek te kalp atışı da oluşmuştu. Ayrıca daha önce boş gebelik geçirdim 8. Haftanın sonlarında bebek görünmeyince ozaman boş gebelik olabilir deyip beta bakmışlardı ve neredeyse 9. Haftada olmama rağmen 32.000 çıkmıştı değerim. Bence stres olma 9. Haftada bile bebeği görenler var. İnşallah sağlıkla ilerler gebeliğin 🥰❤️