Adet tarihime göre 7+4 fakat bugün karından bakılan ultrasonda 6 hafta çıktı ve bebek görünmedi. Doktor on gün sonra bebegi görüp kalp atışını duymamız lazım dedi geç döllenme olabilirmiş ama son adet tarihim 1 Ağustos yani . On gün sonra görünmezse sağlıksız deriz dedi. Kese 15 mm suan . siz kac mm oldugunda gordunuz durumum normal mi merak ediyorum . Bu arada yolk sac geçen hafta görünmüştü