irmyksl 13+1 gidiyorum en son 1 ay önce gitmiştim kontrole yarın kontrolüm var ve çok merak ediyorum cinsiyetide öğrenenilir miyim siye yoksa daha çok mu erken? Bir de ilk hamilelikte sizler hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz?
Cereninci irmyksl erken canım 14+5 de öğrendim ben oğlumu kızımıda 16. Haftada öğrendim tahminler yanılıyor 13. Haftada
Tuanaa_ irmyksl çok teşekkür ederim hayırlısıyla selametle sizde kucağınıza bebeğinizi alırsınız inşallah 🌸
minikmucize00 13+0 olduk ıkı hafta sonra ikili tarama testi sonucum çıkacak o zaman cınsıyetı ögrenebılır mıyım acaba
rabia2109 Ay bizde aynıyız 13+1 ben garanti olsun diye haftaya perşembe veya cuma gidicem bakalım net belli olur ilk çocuğumu tam 13 haftalıktan net şekilde öğrenmiştim 🥰
nidosh irmyksl devlette 12+6da doktor söyledi yüksek ihtimal kız diye ama çoğu devlet doktoru söylemiyor. İlkinde 14. Haftada söylemimişti. İlk hamileliğimde hareketlerini 17-18 gibi hissettim ama 20 21 e kadar yolu var bunun