Arkadaşlar bu doğum yardımı başvurusu kaç gün içinde onaylanıyor ? 2 eylülde doğum yaptım. 4 eylülde de e-devlet üzerinden başvurumu yaptım üzerinden 19-20 gün geçti ama hala inceleme bekliyor diyor. Bi yakınımın benden önce onaylandı. Başvurusu onaylanıp parayı alanlar bi bakabilir mi kaç gün içinde onaylandı sizin başvurunuz?