Ben de doğum hikayemi anlatıp sayfadan çekiliyorum:) 39. haftaya girdiğim günden itibaren baş dönmeleri başladı doğum iznine de ayrıldığım için evde çok sabırsız ve isyankarlı modda normal doğumun gelmesini bekliyordum. Ayrıca tansiyon yüksekliği de etkiliydi. Son doğum kontrolü perşembe günüydü doktoruma tansiyonumun kendime göre yüksek olduğunu beni gerçekten rahatsız ettiğini söyledim ve kontrolü Salı gününe çektik. kan ve idrar ver dedi. Akşam da sonuçlarım çıktı idrarda protein ve karaciğer enzimleri yüksekti akşam da yatışını yapalım dedi. Normal istediğimi bildiği için önce suni sancıyı deneriz dedi. Herkesin anlattığı gibi suni sancıdan korkmuyordum ve herkesin yorumlarına kulagimi kapatmıştım. Akşam 19:00dan sonra suni sancıyı fitil olarak verdiler gecesinde hiç açılma olmadı sabahında ise damar yoluyla devam edildi ama ben de hiçbir şekilde ağrı da yoktu açılma da yoktu öğleden sonra ise artık bir anlam ifade etmeyeceği için artık boşuna uğraşma olmasın diye sezaryene girdim. İyi ki de öyle olmuştu çünkü suni sancı bende etki etmedi. Ama sezaryen de çok korkutucuydu vücudum birden titremeye başladı kontrol edemiyordum. Spinal anestezi için vücudun sabit kalması gerektiğini söylerlerken bile ya sabit kalamazsam gibi panikle düşüncelere kapılıyorum. Ama sonrasında ameliyat başladı ve 5 dakika sonra bebegimi gördüm ve ben de ardından ameliyattan çıktım ve odamıza geçtik şimdi bir haftalık oldu yani her şey olacağına varıyor suni sancı almamda belki de emzirme sürecime katkısı oldu bilemem herkes için hayırlısı neyse o olsun.