btl194 bugün gece 1:43 de. Doğumum oldu Ayşe hocam çok çok iyi ama hastane hemşireler biraz sıkıntılı ya çok. detaylı anlatamıylrum şu. an hala ağrılarım var dün öğlen 11.de normal diye başladığımız doğum gece 1buçukta sezeryana döndü sabah ağrı kesici istedim ayağa kaldırırken yapcaz deyip. Yapmadılar tabi Ayşe hocam duyunca delirdi idari. İşlem başlatıcam diye ama uğraşmadım çünkü canımın derdindeyim açıkcası o. An Ayşe hocam çok iyi ekstra ilgili ama hemşireler ebeler biraz sıkıntı