Seymabyrm merhaba kızlar, kordon bağı plesantama kenardan bağlıymış normalde ortadan bağlı olması gerekiyormuş. böyle bir durum yaşayan var mı?
Seymabyrm aybalasmom kimse yaşamamış merak ediyorum. Sezeryan olmam gerektiğini 39. haftaya bile kalmadan alınması gerektiğini söyledi doktor. Bende arada bir post açıyorum belki yaşayan olmuştur diyede yok galiba
aybalasmom Seymabyrm doktorunuza güveniyorsanız kesinlikle dinleyin. Başka bi doktora gittiniz mi fikir aldınız mı. Aynı durumu yaşayan birinden bilgi almak da güzel olur aslında destek olur size ama yok galiba. Bebeğin gelişimi vs iyiyse sıkıntı çıkmıyorsa dert etmeyin. Sağlıkla gelsin🙏
Seymabyrm aybalasmom hayır gitmedim perinalog söyledi detaylı ultrasonda, kendi doktorum demedi. Bir sıkıntı yok gibi şu anlık inşallahta olmaz. Sağ salim alalım kucaklarımıza bebişlerimizi :)
Seymabyrm Ygt3 Yanıtla yapmadığınız için geç görüyorum kusura bakmayın. :) maşallah hayırlısı ile alın kucağınıza bebişinizi. Peki gelişimi normal ilerliyor mu bir sorun var mı?
Ygt3 Seymabyrm bu zamana kadar iyiydi aslında ama geçenlerde acile gitmek zorunda kaldım acil.doktoru bebeğin küçük plesantan yaşlanmaya başlamış fln dedi bu zamana kadar hiç bı doktor dememisti pazartesi peritonolojiye randevum var bakalım ne diyecek heyecanla bekliyorum
Seymabyrm Ygt3 ya bir kere bende gittim banada kanama alanın var dediler öylede birşey yokmuş kendi doktorunuza güveniyorsanız hiç öyle dediğini takmayın başka doktor tavsiyeside alın. Doktor doğum şekli için birşey dedi mi
Ygt3 Seymabyrm Sezeryan olacak sanırım doktor öyle söyledi ama doğum için başka bı devlet hastanesine gitcem orasiyla henüz konuşmadım. Benim sıkıntı için hangi doktor görse var diyor zaten hatta geçen bı doktor hiç bu kadar köşeden alttan bağlı bı kordon görmemiştim dedi
Seymabyrm Ygt3 herkesin çok farklı olabiliyor banada sezeryan olmalısın dedi riski minimuma indirimek için çok fazla kanama riskim olabilir diye ondan sanırım sezeryan öneriliyor
Ygt3 Seymabyrm bugün doktora gittim karın büyüklüğü geriden geliyor dedi ama bebek hareketleri iyiyse çok sıkıntı etmiyoruz dedi sanırım zayıf bı bebek olacak normalde kilo alması iyiydi 31-32den sonra değişti
Seymabyrm Ygt3 benimde kafası büyük karını küçük haftasıyla uyumlu gerçi. Sizin haftasından küçük mü? Kaç grammış
Ygt3 Seymabyrm ben bugün doktordan çıktım normal doğum yapabileceğimi olmazsa sezeryan alinacagimi söyledi. Gerilik var halen ama çok küçük bı bebek değil sıkıntı yok dedi