Deryz ayy hadi hayırlısı olsun inşallah bazıları açılma olduğunu anlamıyor muş 4 cm e kadar ondan sonra başlıyormuş,bende kasıklarım ağrıyor filan dediğim de normal sancin geldiğinde anlarsın anlamicak gibi değil merak etme demişti korkuttu 😂bende kendimi teselli ediyorum yok daha gelmedi filan diye çarşamba gidicem inşallah acilmam olur😂