Merhaba kızlar. Dün 6+3 de gidip ilk defa gidip embrioyu gördük ve bebişin kalp atışını duyduk. Doktordan sonra biraz avm de dolaştık sonra eve geldim. Akşam belim çok kötü ağrımaya başladı. Bugün de devam ediyor bel ağrısı. Sizce bu normal birşey mi? Yoksa korkulacak birşey mi?