Melike_mlke 22 haftalığım bazen bütün hareketlerin çok net hissediyorum bazen uzun süre saatlerce hissetmiyorum bu normal mi kaçıncı haftada düzene giriyor ilk gebelik
Bebeek_12 Melike_mlke bence normal canım benimde 23+2 çoğunlukla uzandığım zaman hissediyorum daha yeni ara ara otururkende hissediyorum hareketini
2812 Melike_mlke ben de 21+3 üm doktorum dedi ki çok norma öyle yedi yirmidört hissedemezsin 25. Haftaya kadar düzensiz olabilirmiş
nur0928 Melike_mlke bazı bebekler hareketli bazıları sakin oluyo değişir gebeliğine göre canım ama genelde uzandığında oturduğunda hareketlerini belirgin hissedersin
Gnl54 Gebeliğim suan 17+4 hissediyorum arada elimi koyunca daha net hissediyorum bu nedense hem mesaneye vuruyo hereket edince anlamadim neden