Bsyt Kızlar selaaam 26+2 gebeyiiim ilk doz tetonoz aşımı 19. Haftada yapmıştım önümüzde ki hafta 2. Doz için çağrıldım sizler iki doz da yaptırdınız mıı
yasarceyda12 Bsyt tabiki canım ben 2 hamileliktede 1 adet oldum çünkü yakın zamanda tetanozum vardı diğer hamilelikle bu hamilelik arasıda 1 yıldı doktor 1 doz yeter dedi bence ol sen banada ol deseler olurdum ♥️
Duyguletta34 Bsyt ilk doz 20. Haftada oldu diğeri 1 ay sonra 24. Hafta içinde oldu, doktorum o şekilde yönlendirdi