Süpriz bi gebelik yaşadım 5 haftalıkken sadece kese göründü cuma günü gidicem 6+2 günlük olucak ama kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum veyada hep ikilemdeyim doğucakmı acaba ultrasonda kalp atışını duyucakmıyım ya sonradan kalbi durursa ya benim gibi olan var mı ne zaman geçer