Merhaba ben 30 haftamdayim geçen hafta doktora gittim bebegin suyu çok ve bebiş iri bebek dendi gebelik şekeri yapıldı açlık şekerim de yapıldı ve hepsi ter temiz çıktı çok şükür kendim de daha hic.kilo almadım aksine kilo verdim
Sağlık beslenmeye dikkat ediyorum kilolu biriyim:(
Ve çok korkuyorum aranız da böyle bisey başına gelen oldu mu sonrasında bişey olur mu olmaz mı endişe ediyorum doktorum da inşallah olmaz dedi sadece :(
29uncu hafta da 1 kilo 970 gramdı bebiş