Kızlar merhaba hesabı yeni açtım, 17 agustos son adet tarihim 18 Eylül’de beta degerim 16 çıktı 22 Eylül beta değerim 90.. sizce nasıl gidiyor bana yavas ilerliyor gibi geldi
Ayrıca şişkinlik ve sürekli sanki regl olacakmsm gibi karın ağrım var normal mii