H_selooo çok lazım ebebekin incesi uygun ve büyük ben onu 4e kesip kullanıyordum belden aşağısının altına seriyordum bulaşma olmadığı sürece kullanıyordum, tek kullanımlık olmuyoe yani. Dışarda da büyük haliyle kullanıyordum hiçbir yeri dışarıya temas etmemiş oluyor çocuğun