Damla_111 Benim tek sıkıntım daha doğrusu utanmistim gelen her hemşire, ebe doktor stajyerler alttan bakıyordu sonradan alıştım ama😂 Onun dışında temizlik yönünden çok güzeldi odalar tek kişilik sadece kadın refakatçi kalıyor ilgililerdi. Bazıları suratsız olabiliyor ama iyiki de tercih etmişim dedim.