annelikhuzuru Ben normalde burayı çok kullanmıyorum ama ordan soğudum bir derdimi anlatmaya çalışıyorum hemen arlarından bazları resmen dalga geçiyorlar
Ayseguls_baby annelikhuzuru bende doğumdan sonra da burayı kullanmayı düşünüyorum orada herkes en iyi anne kendileri gibi davranıyor diyorlar
Mervekaram22 annelikhuzuru orda cevap vermeye tennezül etmiyorlar 10 gün geçmiş bakıyorsun yeni cevap veriyorlar 😂😂😂
Gokturkmom_ annelikhuzuru Canımız annemiz,böyle bi durum olduğunda postu bildirebilirsiniz kural dışı bi durum varsa hemen gerekli müdahale yapılmaktadır💓
annelikhuzuru Ayseguls_baby hiç sorma bir kadın var engellediğim halde postlarıma cvp verip dalga geçiyor
Ayseguls_baby annelikhuzuru ayy ben burayla devam benim ilk gebeliğim tecrübesizim haliyle ordakilerle uğraşamam burası iyi
Yenibirannee annelikhuzuru happy kıdste bırbırını tutan çok kişi var herkes ortam kurmus bende o yuzden 3 cocuklu anne olarak burdayım hala 😂😂