Ggalparslan Kızlar yarın sezeryana giricem ama çok fena grip oldum acaba doğum ertelenir mi ? Gripli olupta doğum yapan varmı?
Havva03 Ggalparslan bende cuma doğuma gircem 4 gündür gribim öksürük balgamlı o başladı nasıl öksürcez ameliyat dikişleri acır diye düşünüyorum 😖😖😭
momkrm19 Sema05 ben de 2 gündür hastayım boğaz ağrısı burun tıkanıklığı var ama şükür ateş yok. Yarın sabah doğumum var 😬 doktoruma bugün yazdım ateş yoksa hiç sıkıntı yok dinlen bol su iç dedi. Başlık sahibi arkadaşımız da bence doğum yapmıştır 🙂
Sema05 momkrm19 tesekkue ederım benımde atasım cıkmaz ınsallah bol sıvı alıyorum bunun ıcın. Rabbım sizi de sag salim bebegınıze kavustursun 🌸
akkoyun21 Havva03 eltim sezeryan olacağı zaman çok koth soğuk almıştı öksürük berbattı dr.ilac yazdı doğum yaptı onları kullandı .Sizede çok geçmiş olsun
momkrm19 Ggalparslan oyy hayırlı olsun tebrik ederim iyi misiniz ikiniz de 🫶🏻 ben de inşallah 4 saat sonra yapmış olacağım rabbim hepimixi evlatlarına bağışlasın 🧿
akkoyun21 Havva03 Rabb’im işinizi kolaylaştırsın inşallah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻