Zlhakrnn böyle bi durumda değilim ama şahsi fikrim kendi evinizde kalmanız, eğer normal doğum olacaksa çok kısa sürede ayaklanırsınız zaten ve insan o dönemde sakinlik sessizlik istiyor. Anne evi ister istemez kalabalık oluyor gelen giden olmak isteyecek ve önemlisi eş desteği.. babalık iznide oluyor ilk etapta onu kullansın 5gündü sanırım anneniz sizdeyken iznini kullanmazsın, o gidince kendi iznini başlatır yine tek kalmamış olursunız zaten çoktan alışmış olursunuz o süreçte. Ailenizin yanına gitseniz dönüşte size daha zor olacak emin olun bebeğe alışmış olacaksınız ama bide onunla tekrar eve adapte olma süreci var, küçük bi bebekle bu kadar yoluda çekmeyin ayrıca ama karar sizin sağlıkla doğsunn 🌸