Ayseguls_baby normal doğumu doğumhanede yapıyorsun canım herkesin tek kişilik odası var tuvaleti var içerisinde ve yatağın çatala dönüyor bebek senin yanından asla ayrılmıyor herşeyi yanında yapılıyor, eşim sancı süresi boyunca yanımdaydı doğum başlayınca çıkarttılar ekstra bişey ihtiyaç duymuyosun orda, ben 1.30 da doğum yaptım 4 gibi servis çıkardılar, lohusalara tek oda veriliyormuş öyle dedi bugüm bi hemşire, benim odada da 2 yatak var ama tekim yani o konuda büyük konfor peçeteleri var temizlikleri tam, ben yemeklerini sevmediğim için bisküvi ıvır zıvır aldırtmıştım su alman gerekir bol bol kantin var zaten refakatçin gider alır, inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağına alırsın 🥰