momonazo fatmatuncer yaaa hayırlı olsun. Ben yalancı çıkıyor diye okudum birkaç kişiden de o yüzden korktum
zuleyha12756_ Canm ben daha önce hiç duymadım amaa benimde dün böyle çıktı sabah kan verdim 17,9 çıktı bakalım
momonazo mlkunal ay inşallahh çok heyecanlıyım mlke2906 verdim verdim testle ilgili kötü yorumlardan hayal kırıklığına uğramak istemiyorum inşallah uğramam:/
mlke2906 momonazo içini ferah tut canım boşver kötü yorumları takma kafana bende gecikmenin 3. günüme girdim hiç test yapmadım belki akşam kaset testle yaparım :)
Seda_nur4760 momonazo bende aynısını yaptım ilki böyleydi bidaha yaptım net çıktı sizi de var belli hayırlı olsun
momonazo @Seda_nur4760 @mlke2906 @mlkunal @3bebem @fatmatuncer açık pembe kanamam var çok hafif acaba regl midir yerleşme mi valla sonucu nasıl bekleyeceğim bilmiyorum
azra01 momonazo kac gun gecikti canim benimde geçen ay 3 gün gecikti test yaptim sizinki gibi cikt sonra hafif kanamam oldu regle döndü insallah seninki dönmez yerleşme kanamasıdır
3bebem momonazo bi doktora git istersen beklemeden canım inşallah yerleşmedir ama gebelik testleri bu ara çok yalancı pozitif veriyo o da olabilir hakkında hayırlısı olsun inşallah
Seda_nur4760 momonazo benim ilk hamileliğim kahverengi bi lekelenme olmuştu cnm bi doktora git kan verin daha net belli olur
Buseea0279 momonazo ben kullandım istersen sayfama bak atmıştım görürsün Böyle gördüm kan negatif çıktı